BVG Class A villamos motorvonat

A BVG Class A villamos motorvonat a berlini közlekedés egyik ikonikus darabja, amely a 20. század elején segítette elő a városi utazások modernizálását.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A BVG Class A villamos motorvonat a berlini közlekedés egyik ikonikus darabja, amely a 20. század elején segítette elő a városi utazások modernizálását.
Az LT&SR 51 Class gőzmozdony a 19. század végén taposta ki az utat a gyorsabb és hatékonyabb vonatközlekedés felé, forradalmasítva ezzel a korabeli vasúti közlekedést.
A JGR Class 1070 gőzmozdony a Japán Vasutak egyik ikonikus darabja, híres teljesítményéről és megbízhatóságáról, mely a 20. század elején jelentős szerepet játszott az ország vasúti fejlődésében.
A GS&WR Class 301 gőzmozdony a 20. század elején került forgalomba, kiemelkedve megbízhatóságával és teljesítményével az ír vasúti hálózatban.
A 19. század végén a CBSCR Baldwin saddle tank gőzmozdony az ipari fejlődés motorja volt, zömök kialakításával és hatékony teljesítményével meghatározva a kisvasutak működését.
A Sentetsu Mogai-class locomotive gőzmozdony a 20. század elején szolgált, jelentős mérföldkőként a koreai vasúti közlekedés fejlődésében.
A Santa Fe 5 dízelmozdony a vasúti technológia egyik ikonikus képviselője, amely évtizedeken át szolgálta az amerikai vasutak fejlődését.
A Queensland PB15 class locomotive gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott az ausztrál vasúti áruszállításban, kiemelve a regionális gazdaságok fejlődését.
Az NS 7000 dízelmozdony az 1950-es évek vasúti technológiai fejlődésének jeles képviselője, modern kialakítása és teljesítménye révén új mércét állított a vasúti közlekedés számára.
A NER Class S gőzmozdony a 19. század végének mérnöki mesterműve, mely a brit vasúti szállítás meghatározó szereplőjévé vált, köszönhetően kiemelkedő teljesítményének és megbízhatóságának.