LNER Thompson Class B2 gőzmozdony

Az LNER Thompson Class B2 gőzmozdony a második világháború utáni brit vasúti újítások jellegzetes példája, a tervezés során nagy hangsúlyt fektettek a hatékonyság és a karbantarthatóság javítására.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az LNER Thompson Class B2 gőzmozdony a második világháború utáni brit vasúti újítások jellegzetes példája, a tervezés során nagy hangsúlyt fektettek a hatékonyság és a karbantarthatóság javítására.
Az LNER Class V4 gőzmozdony a brit vasúti történelem egyik kiemelkedő alkotása, mely Gordon Hill tervező munkájának köszönhetően lenyűgöző teljesítményével és megbízhatóságával hódította meg a síneket.
Az LMS Stanier Class 5 4-6-0 gőzmozdony, közismertebb nevén a Black Five, a brit vasúti történelem ikonikus szereplője, amely megbízhatóságával és sokoldalúságával vívott ki elismerést.
A DRG Class 44 gőzmozdony a német nehéz tehervonatok meghatározó ereje volt, amely a 20. század közepén az ipar kulcsszereplőjévé vált.
A GNRI Class Q gőzmozdony az 1900-as évek elején vált úttörővé, mivel kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával segítette elő a vasúti közlekedés hatékonyságát Írországban.
Az LB&SCR B2 class gőzmozdony a 19. század végén tervezett brit vasúti jármű, amely kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával vált népszerűvé a London, Brighton & South Coast Railway vonalain.
Az LNWR Improved Precedent Class gőzmozdony a 19. század végén vált ikonikussá, elegáns kialakításával és teljesítményével hozzájárulva a brit vasúti közlekedés fejlődéséhez.
A viktoriánus vasút meghatározó darabja volt az L&YR Barton Wright 4-4-0 gőzmozdony, amely innovatív műszaki megoldásaival a hatékonyság és megbízhatóság új mintáját jelentette a 19. század végén.
Az 1880-as években tervezett és az LCDR M class gőzmozdony a Londoni, Chatham és Dover vasútvonal meghatározó szereplőjévé vált, ötvözve a korabeli technikai újításokat és hatékonyságot a mindennapi vasúti közlekedésben.
A GS&WR McDonnell 2-4-0 gőzmozdony a 19. század végén játszott kulcsszerepet Írország vasúthálózatának fejlesztésében, megbízhatóságával és hatékonyságával hosszú időn keresztül szolgálva.