LB&SCR B4 class gőzmozdony

Az LB&SCR B4 class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet töltött be a déli vasutak életében, robusztus kialakításával és megbízható teljesítményével biztosítva az áruszállítást.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az LB&SCR B4 class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet töltött be a déli vasutak életében, robusztus kialakításával és megbízható teljesítményével biztosítva az áruszállítást.
A GWR 3300 Class gőzmozdony a brit vasúttörténelem egyik ikonikus alkotása, amely különleges tervezési megoldásaival vált kiemelkedővé a 19. század végi vasúti közlekedésben.
A GNRI Class Q gőzmozdony az 1900-as évek elején vált úttörővé, mivel kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával segítette elő a vasúti közlekedés hatékonyságát Írországban.
A GNRI Class PG gőzmozdony a 20. század elején az ír vasúthálózat meghatározó szereplője volt, amely megbízhatóságával és teljesítményével lenyűgözte az utazóközönséget.
A Bavarian C VI gőzmozdony a 19. század végén Németországban vált ismertté, köszönhetően megbízható teljesítményének és innovatív tervezésének, amely hozzájárult a vasúti közlekedés fejlődéséhez.
Az 1900-as évek elején az NZR WB class gőzmozdonyok a hatékonyságukkal és megbízhatóságukkal hódították meg az Új-Zélandi vasutakat, hozzájárulva a közlekedési hálózat fejlődéséhez.
Az NZR UB class gőzmozdony az 1890-es évek Új-Zélandjának vasúti aranykorában vált népszerűvé, megbízhatóságával és teljesítményével hozzájárulva az ország gazdasági fejlődéséhez.
A NER Class P1 gőzmozdony a brit ipar egyik csodája volt, amely hatékony tehermozgatásával tette emlékezetessé jelenlétét a 20. század elején.
A GER Class P43 dízelmozdony az 1920-as évek innovációját tükrözte, amikor a gőzmozdonyokat kezdték felváltani az új technológiájú dízelüzemű változatok.
A CGR 3rd Class 4-4-0 1898 gőzmozdony a viktoriánus kor egyik technikai csodája, amely dél-afrikai vasutak fejlődésének alakításában játszott kiemelkedő szerepet.