SER O class dízelmozdony

A SER O class dízelmozdony a vasúti közlekedés egyik meghatározó szereplője volt, amely innovatív tervezésének köszönhetően jelentős előrelépést hozott a dízeltechnológiában.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A SER O class dízelmozdony a vasúti közlekedés egyik meghatározó szereplője volt, amely innovatív tervezésének köszönhetően jelentős előrelépést hozott a dízeltechnológiában.

A GER 552 Class gőzmozdony a brit vasút történetének egyik meghatározó szereplője, innovatív tervezésével és megbízhatóságával korszerűsítette a közlekedést az ipari forradalom utáni évtizedekben.

Az 1860-as évek Queensland vasútvonalain állt szolgálatba a Queensland A12 small class locomotive gőzmozdony, amely a kor innovatív megoldásaival segítette az ipari fejlődést Ausztráliában.

A Bavarian D V dízelmozdony az 1960-as évek közepén állt üzembe, és a német vasutak modernizációs törekvéseinek jelképévé vált, hatékonyabb szállítási lehetőségeket biztosítva.

Az LB&SCR D1 class gőzmozdony a 19. század végén a brit vasutakon robogott, híressé vált megbízhatóságáról és hatékonyságáról, jelentős szerepet játszva a korabeli közlekedés fejlődésében.

A Belgian State Railways Type 20 gőzmozdony az 1870-as években jelentős előrelépést hozott a belga vasúti közlekedés modernizálásában, a megbízhatóságával és hatékonyságával forradalmasítva az áruszállítást.

Az Union Pacific No. 119 gőzmozdony híres szerepe az 1869-ben lezajlott transzkontinentális vasútvonal világra szóló megnyitójánél lett jelentős, amikor a Promontory Summitnál csatlakozott a Central Pacific mozdonyához, a Jupiterhez.

A Victorian Railways No.1 (1857) gőzmozdony az ausztrál vasúthálózat történetében fontos mérföldkő volt, amely a 19. századi ipari fejlődés szimbólumaként szolgált.

Az El Paso & Southwestern Railroad No. 1 gőzmozdony a 19. század végén kulcsszerepet játszott a vasúti közlekedés fejlődésében, elősegítve a délnyugati területek ipari és gazdasági kapcsolatait.

A South Australian Railways locomotives 1–3 gőzmozdonyok alapvető szerepet játszottak Dél-Ausztrália vasúti történetében, jelképezve a térség ipari fejlődését a 19. században.