NBR H class gőzmozdony

Az NBR H class gőzmozdony a 19. század végén készült, kiemelkedő képességeivel hozzájárulva a korabeli vasúti közlekedés fejlődéséhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az NBR H class gőzmozdony a 19. század végén készült, kiemelkedő képességeivel hozzájárulva a korabeli vasúti közlekedés fejlődéséhez.
A GNR Class L1 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott a brit vasúthálózat fejlesztésében, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával hozzájárulva a korszak közlekedési forradalmához.
A GWR 3600 Class gőzmozdony az 1900-as évek elején szolgált a brit vasutaknál, kiemelkedve megbízhatóságával és hatékonyságával a GWR flottájában.
A Württemberg AD dízelmozdony a német vasúti mérnöki munka remeke, amely hatékony teljesítményével és megbízhatóságával új lendületet adott a regionális közlekedésnek.
A Saxon II K gőzmozdony a 19. század végi vasúti innovációk egyik kiemelkedő példája volt, amelyet különösen a szász királyi vasúttársaság használatára terveztek.
A Victorian Railways F class (1874) gőzmozdony az ausztrál vasutak hőskorát idézi, fontos szerepet játszva a szállítás és az ipar fejlődésében.
Az NS 600 dízelmozdony a második világháború utáni években jelent meg a holland vasúthálózaton, ahol a hatékonyság és megbízhatóság új szintjét hozta el a teherszállításban.
A Festiniog Railway Princess gőzmozdony a 19. század közepén került a walesi hegyvidék bájos sínpályáira, forradalmasítva a keskenynyomközű vasutak hatékonyságát.
A Gov. Stanford gőzmozdony az amerikai vasúttörténelem egyik ikonikus gépezete, amely jelentős szerepet játszott a transzkontinentális vasút kiépítésében a 19. században.