NBR H class gőzmozdony

Az NBR H class gőzmozdony a 19. század végén készült, kiemelkedő képességeivel hozzájárulva a korabeli vasúti közlekedés fejlődéséhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

Az NBR H class gőzmozdony a 19. század végén készült, kiemelkedő képességeivel hozzájárulva a korabeli vasúti közlekedés fejlődéséhez.

A GNR Class L1 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott a brit vasúthálózat fejlesztésében, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával hozzájárulva a korszak közlekedési forradalmához.

A GWR 3600 Class gőzmozdony az 1900-as évek elején szolgált a brit vasutaknál, kiemelkedve megbízhatóságával és hatékonyságával a GWR flottájában.

A Württemberg AD dízelmozdony a német vasúti mérnöki munka remeke, amely hatékony teljesítményével és megbízhatóságával új lendületet adott a regionális közlekedésnek.

A Saxon II K gőzmozdony a 19. század végi vasúti innovációk egyik kiemelkedő példája volt, amelyet különösen a szász királyi vasúttársaság használatára terveztek.

A Victorian Railways F class (1874) gőzmozdony az ausztrál vasutak hőskorát idézi, fontos szerepet játszva a szállítás és az ipar fejlődésében.

Az NS 600 dízelmozdony a második világháború utáni években jelent meg a holland vasúthálózaton, ahol a hatékonyság és megbízhatóság új szintjét hozta el a teherszállításban.

A Festiniog Railway Princess gőzmozdony a 19. század közepén került a walesi hegyvidék bájos sínpályáira, forradalmasítva a keskenynyomközű vasutak hatékonyságát.

A Gov. Stanford gőzmozdony az amerikai vasúttörténelem egyik ikonikus gépezete, amely jelentős szerepet játszott a transzkontinentális vasút kiépítésében a 19. században.