Bavarian GtL 4/4 gőzmozdony

A Bavarian GtL 4/4 gőzmozdony a 20. század elején jelent meg, és kiemelkedett kompakt méretével és megbízhatóságával, forradalmasítva a helyi vasúti közlekedést Bajorországban.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A Bavarian GtL 4/4 gőzmozdony a 20. század elején jelent meg, és kiemelkedett kompakt méretével és megbízhatóságával, forradalmasítva a helyi vasúti közlekedést Bajorországban.

A Württemberg T 5 gőzmozdony a német vasúti történelem egyik meghatározó járműve volt, mely kitartó munkájával kiérdemelte a vasúti szakma megbecsülését.

A Prussian T 13 gőzmozdony, amelyet a 20. század elején terveztek, a német vasutaknál megbízhatóságáról és sokoldalúságáról vált ismertté.

A Prussian S 10 gőzmozdony a 20. század elején egyesítette a sebességet és a teljesítményt, kiemelkedő szereplővé válva a német vasúti közlekedés történetében.

A Prussian G 5.5 gőzmozdony a XX. század elején az ipari forradalom egyik kulcsszereplője volt, amely hatékony szállításával és kiemelkedő technikai újításaival hozzájárult a német vasút fejlődéséhez.

A Württemberg C gőzmozdony a 20. század eleji német vasúti mérnöki munka remeke, amely kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával gazdagította a régi idők vasúti közlekedését.

A Prussian T 10 gőzmozdony a 20. század elején jelent meg, és hatékonyan szolgálta a német vasúti hálózatot, kiemelkedő teljesítményt nyújtva a személyszállításban.

Az Oldenburg S 5 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott Németország vasúti hálózatának fejlődésében, megbízhatóságáról és teljesítményéről ismertté téve magát az ipari forradalom idején.

A Bavarian Pt 2/4 N gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott a német vasúti közlekedés fejlődésében, gyorsaságával és megbízhatóságával a korszak egyik ikonikus járművévé vált.

A Bavarian Pt 2/3 gőzmozdony, a 19. század ipari csodája, kiemelkedő teljesítményével és elegáns megjelenésével a német vasúti történelem ikonikus alakjává vált.