KkStB 99 gőzmozdony

A KkStB 99 gőzmozdony a 20. század elejének osztrák vasúttörténetében fontos szerepet játszott, mivel teljesítményével és technikai újításaival hozzájárult a regionális közlekedés fejlődéséhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A KkStB 99 gőzmozdony a 20. század elejének osztrák vasúttörténetében fontos szerepet játszott, mivel teljesítményével és technikai újításaival hozzájárult a regionális közlekedés fejlődéséhez.
A KkStB 30 gőzmozdony a 19. század végén az Osztrák–Magyar Monarchia vasúthálózatának meghatározó alakja volt, és technológiai újításaival jelentősen hozzájárult a régió ipari fejlődéséhez.
A KkStB 73 gőzmozdony jelentős szerepet játszott az Osztrák-Magyar Monarchia vasúti közlekedésében, kiemelkedve a hatékony áruszállítás terén a 20. század elején.
A KkStB 97 gőzmozdony az Osztrák–Magyar Monarchia vasúthálózatán szolgált, kiemelkedve megbízhatóságával és teljesítményével a hegyi szakaszokon.
A KFNB Nordstern gőzmozdony az 1830-as években a bécsi vasúti hálózat egyik ikonikus szereplője volt, amely a korai vasúti közlekedés fejlődéséhez jelentős mértékben hozzájárult.
A KFNB – Austria and Moravia gőzmozdony a 19. század egyik technikai csodája volt, amely jelentős szerepet játszott a Közép-Európai vasúthálózat fejlődésében, forradalmasítva a közlekedést és az ipart.