történelmi mozdony

Queensland 4D9 class locomotive gőzmozdony

A Queensland 4D9 class locomotive gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott Ausztrália vasúti hálózatának fejlesztésében, megbízható teljesítményével és innovatív mérnöki megoldásaival.

CGR 0-4-0ST 1881 Coffee Pot gőzmozdony

A CGR 0-4-0ST 1881 Coffee Pot gőzmozdony a dél-afrikai vasúttörténelem különleges darabja, amely az ipari fejlődés hajnalán a kiszolgáló mellékvonalakon szolgált megbízhatóan.

WAGR A class gőzmozdony

A WAGR A class gőzmozdony az 1880-as években gördült először a sínekre, meghatározva a Nyugat-Ausztrál Vasúttársaság gőzmozdonyainak fejlődését és formálva a régió vasúti történelmét.

NZR Q class (1878) gőzmozdony

Az 1878-as NZR Q class gőzmozdony fontos mérföldköve volt Új-Zéland vasúttörténetének, mivel a robusztus kialakítása elősegítette a hosszú távú szállítás forradalmát az országban.

NS 5000 (1877) gőzmozdony

Az 1877-ben épített NS 5000 gőzmozdony jelentős szerepet játszott a holland vasúti közlekedés fejlődésében, megbízhatóságával és teljesítményével hosszú éveken át szolgálva az utasokat.

LB&SCR D2 class gőzmozdony

Az 1874 és 1883 között épült LB&SCR D2 class gőzmozdony a viktoriánus Nagy-Britannia ipari fejlődésének szimbóluma, amely elősegítette a déli vasútvonalak hatékonyabb működését.

Baden IV c gőzmozdony

A Baden IV c gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott Németország vasúti közlekedésének fejlődésében, erőteljes kialakítása pedig hozzájárult hatékonyságának és megbízhatóságának növeléséhez.

NZR E class (1872) gőzmozdony

Az NZR E class (1872) gőzmozdony Új-Zéland egyik ikonikus közlekedési eszköze volt, amely fontos szerepet játszott a vasúti szállítás fejlődésében az országban.

NER 901 Class gőzmozdony

A NER 901 Class gőzmozdony a 20. század elején emelkedett ki a vasúttörténelemben, mint a megbízhatóság és a teljesítmény szinonimája, jelentős szerepet játszva a közlekedési fejlődésben.