CGR 0-6-0T gőzmozdony

A CGR 0-6-0T gőzmozdony a vasúttörténet egyik fontos szereplője, amely Dél-Afrika ipari fejlődéséhez jelentősen hozzájárult a 19. század végén.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A CGR 0-6-0T gőzmozdony a vasúttörténet egyik fontos szereplője, amely Dél-Afrika ipari fejlődéséhez jelentősen hozzájárult a 19. század végén.

A No. 123 Locomotive (National Cultural Property of Japan) gőzmozdony a japán vasúttörténet ikonikus darabja, amely a hagyományos gőzmozdony-technológia egyik legszebb példáját képviseli.

Az LNWR 17in Coal Engine gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a brit vasúti áruszállításban, modern technológiájával növelve a szénellátás hatékonyságát.

A CGR 0-4-0ST 1873 gőzmozdony a 19. század közepén vált a dél-afrikai vasúthálózat meghatározó szereplőjévé, kompakt méretével és megbízhatóságával könnyítve meg a bányavidékek közötti áruszállítást.

A Countess of Dufferin gőzmozdony 1872-ben érkezett Kanadába, és fontos szerepet játszott az ország vasúti hálózatának kiépítésében, ezzel új korszakot nyitva a közlekedés történetében.

A Bavarian B IX (old) gőzmozdony a 19. század végén Németországban szolgált, és hozzájárult a vasúti közlekedés fejlődéséhez elegáns kialakításával és megbízható teljesítményével.

A Midland Railway 700 Class gőzmozdony a 19. század végén vált híressé, megbízhatósága és sokoldalúsága révén meghatározó szerepet töltött be a brit vasúti közlekedésben.

A Queensland A10 Neilson class locomotive gőzmozdony a 19. század végén játszott kulcsszerepet az ausztrál vasúti közlekedés fejlődésében, hatékony közlekedési megoldást nyújtva a kor kihívásaira.

A Bavarian B V (articulated) gőzmozdony az 1860-as évek német ipari innovációinak példája, amely rugalmas kialakításával és erős teljesítményével vált ismertté a hegyi vasutakon.

A Locomotive No. 1 gőzmozdony 1854-ben indult útjára Ausztráliában, mérföldkőként szolgálva a kontinens vasúti történelmében.