történelmi vonatok

South Australian Railways S class gőzmozdony

A South Australian Railways S class gőzmozdony egy ikonikus szerkezet, amely jelentős szerepet játszott a 20. századi dél-ausztráliai vasúti hálózat fejlődésében, megnövelve a hatékonyságot és a megbízhatóságot.

Sentetsu Sorii-class gőzmozdony

A Sentetsu Sorii-class gőzmozdony egy ikonikus mérnöki alkotás, amely a 20. század elején a Koreai Vasúttársaság számára tervezett, megbízható teljesítményével és lenyűgöző erejével a vasúti közlekedés meghatározó részévé vált.

Port Elizabeth Harbour 0-4-0ST gőzmozdony

A Port Elizabeth Harbour 0-4-0ST gőzmozdony a dél-afrikai kikötők ipari fejlődésének fontos szereplője volt, kicsi, de hatékony kialakítása révén a nehéz munkák megbízható segítője lett.

NZR U class gőzmozdony

Az NZR U class gőzmozdony az 1894-es évek Új-Zélandjától kezdve az ország vasúti szállításának meghatározó alakjává vált, különösen robusztus teljesítményével és megbízhatóságával.

NZR NA class gőzmozdony

Az NZR NA class gőzmozdony a 19. században jelentős szerepet játszott Új-Zéland vasúthálózatának fejlődésében, a hatékony és megbízható szállításával forradalmasítva a közlekedést.

NER Class P gőzmozdony

A NER Class P gőzmozdony a 19. század vége felé született meg, és a térség ipari fejlődésének egyik ikonikus képviselőjévé vált, amely erős teljesítményével és megbízhatóságával hódította meg a brit vasutakat.

M&GN Class C gőzmozdony

Az M&GN Class C gőzmozdony a brit vasúttörténelem ikonikus alakja, amely a 20. század elején a Norfolk vidékén húzódó vonalakon biztosította a zökkenőmentes közlekedést.

LSWR G6 class gőzmozdony

Az LSWR G6 class gőzmozdony az 1890-es években készült, kiemelkedő megbízhatóságával és tartósságával lezárt egy fontos fejezetet a brit vasút történetében.

LNWR John Hick Class gőzmozdony

A LNWR John Hick Class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a brit vasúthálózat felvirágoztatásában, különösen a London and North Western Railway flottájában.

KkStB 6 gőzmozdony

A KkStB 6 gőzmozdony a 19. század végén vált a közép-európai vasutak meghatározó szereplőjévé, kiemelkedve hatékonyságával és megbízhatóságával.