CGR 0-6-0T gőzmozdony

A CGR 0-6-0T gőzmozdony a vasúttörténet egyik fontos szereplője, amely Dél-Afrika ipari fejlődéséhez jelentősen hozzájárult a 19. század végén.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A CGR 0-6-0T gőzmozdony a vasúttörténet egyik fontos szereplője, amely Dél-Afrika ipari fejlődéséhez jelentősen hozzájárult a 19. század végén.
A Belgian State Railways Type 29 gőzmozdony a második világháború után vált a belga vasút egyik meghatározó járművévé, híressé téve hatékonyságát és megbízhatóságát az utas- és teherszállításban.
A Baden IV c gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott Németország vasúti közlekedésének fejlődésében, erőteljes kialakítása pedig hozzájárult hatékonyságának és megbízhatóságának növeléséhez.
Az NS 5600 dízelmozdony a holland vasutak ikonjává vált, megbízhatóságával és korszerű technológiájával hosszú éveken át szolgálta az utasokat.
Az LDE – Moldau to Mulde elektromos mozdony a német vasút úttörő fejlesztése, amely jelentős előrelépést hozott az elektromos vontatás technológiájában, megkönnyítve a közlekedést a régióban.
A JGR Class 7010 dízelmozdony a japán vasutak történelmének egyik legikonikusabb szereplője, amely jelentős előrelépést hozott a hatékonyság és a teljesítmény terén a 20. század közepén.
A Highland Railway F Class gőzmozdony egy ikonikus gép a 20. század elejéről, mely Skócia tájain szolgálva tette hatékonyabbá a teherszállítást.
A GWR Queen Class gőzmozdony a vasúti történelem ikonikus szereplője, amely a 19. század végén lenyűgözte a közönséget eleganciájával és teljesítményével.
Az FS Class 170 dízelmozdony az olasz vasutak egyik meghatározó járműve, amely megbízhatóságával és sokoldalúságával vívott ki magának tiszteletet a közlekedés történetében.
A South Devon Railway Leopard class gőzmozdony a 19. századi vasúttörténet büszkesége volt, fejlett dizájnjával és teljesítményével fellendítve a régió vasúti közlekedését.