Victorian Railways E class gőzmozdony

A Victorian Railways E class gőzmozdony az 1880-as években vált híressé, amikor az ipari fejlődés tempóját diktálta Ausztráliában, hozzájárulva a vasúti hálózat kiterjedéséhez és a közlekedés átalakulásához.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Victorian Railways E class gőzmozdony az 1880-as években vált híressé, amikor az ipari fejlődés tempóját diktálta Ausztráliában, hozzájárulva a vasúti hálózat kiterjedéséhez és a közlekedés átalakulásához.
A South Australian Railways I class (second) gőzmozdony a 20. század elején a dél-ausztráliai vasúthálózaton robogott, jelentős szerepet játszva a régió ipari fejlődésében.
A Manila Railway Dagupan class gőzmozdonyok a 19. század végén hoztak lendületet a Fülöp-szigeteki vasúti közlekedésbe, forradalmasítva a szigetek közötti szállítást az új technológiákkal.
A Southern Railway 107 gőzmozdony egy ikonikus gépezet, amely a 20. századi brit vasúti közlekedés meghatározó alakja volt, híres megbízhatóságáról és jellegzetes kialakításáról.
A GWR 1661 Class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a Great Western Railway vasúthálózat fejlesztésében, kiemelkedve robusztus konstrukciójával és megbízhatóságával.
A Caledonian Railway Single gőzmozdony a viktoriánus kor ikonikus gépe, amely elegáns kialakításával és kiváló teljesítményével tette emlékezetessé a brit vasúti történelmet.
A New South Wales F351 class locomotive gőzmozdony a 19. század végén vált a vasúttechnika egyik meghatározó szereplőjévé Ausztráliában, különleges kialakításának köszönhetően innovatív megoldásokat kínálva a kor követelményeihez.
A Penrhyn Port Class gőzmozdony a 19. század végén a walesi palaiparban játszott fontos szerepet, kis mérete és nagy teljesítménye révén hatékonyan szállította a pallát a bányákból a kikötőkbe.
A Kowie Railway 4-4-0T gőzmozdony az 1880-as években az elegáns és megbízható vasúti szállítás szimbólumává vált, miközben Afrika vadregényes tájait szelte át.
A South Australian Railways O class (first) gőzmozdony a 19. század végén szolgált, hozzájárulva a régió ipari fejlődéséhez és a szállítási lehetőségek bővüléséhez.