Palatine P 3.I gőzmozdony

A Palatine P 3.I gőzmozdony a 19. század végén lenyűgözte a közönséget a Bajor Királyi Vasútnál való szolgálatával, modern kialakításával és hatékony működésével.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Palatine P 3.I gőzmozdony a 19. század végén lenyűgözte a közönséget a Bajor Királyi Vasútnál való szolgálatával, modern kialakításával és hatékony működésével.
A NER Class P1 gőzmozdony a brit ipar egyik csodája volt, amely hatékony tehermozgatásával tette emlékezetessé jelenlétét a 20. század elején.
A Highland Railway Ben Class gőzmozdony a 19. század végén Skócia tájait járta be, elegáns formájával és megbízható teljesítményével hozzájárulva a vasúti közlekedés fejlődéséhez.
A DSB class F gőzmozdony a dán vasúti történelem ikonikus darabja, amely megbízhatóságával és teljesítményével hódította meg a pályákat a 20. század elején.
Az MGWR Class W gőzmozdony a 19. század végén Írország vasútjainak egyik meghatározó tagja volt, híres robusztus kialakításáról és megbízhatóságáról.
A DWWR 4 dízelmozdony a vasúti történelem egy lenyűgöző fejezetét képviseli, modernizációs törekvéseivel túllépve korának műszaki határait.
A WAGR N class gőzmozdony a Nyugat-Ausztráliai Vasúttársaság egyik kulcsfontosságú szereplőjeként szolgált, kiemelkedő megbízhatóságával és erejével a helyi vasúti közlekedés történetében.
A Sea Lion (steam locomotive) gőzmozdony a Man-sziget bájos kisvasútján szolgált, megőrizve a viktoriánus kor nosztalgikus hangulatát a mai utazók számára.
Az Oldenburg P 4.1 gőzmozdony a német vasúti történelem fontos része, hiszen ez a típus megmutatta, hogyan kapcsolódik a modern technológia a hatékony vasúti közlekedéshez.
A Metropolitan Railway E Class elektromos mozdony az 1920-as években kulcsszerepet játszott London tömegközlekedésének modernizálásában, hozzájárulva a városi közlekedés hatékonyságának növeléséhez.