Midland Railway Class 3 4-4-0 gőzmozdony

A Midland Railway Class 3 4-4-0 gőzmozdony elegáns megoldást nyújtott a 19. század végén, amikor megbízhatósága és teljesítménye révén a brit vasutak egyik meghatározó szereplőjévé vált.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Midland Railway Class 3 4-4-0 gőzmozdony elegáns megoldást nyújtott a 19. század végén, amikor megbízhatósága és teljesítménye révén a brit vasutak egyik meghatározó szereplőjévé vált.
Az LT&SR 51 Class gőzmozdony a 19. század végén taposta ki az utat a gyorsabb és hatékonyabb vonatközlekedés felé, forradalmasítva ezzel a korabeli vasúti közlekedést.
A L&YR Class 30 gőzmozdony az 1880-as években jelent meg, és a Lancashire and Yorkshire Railway egyik legmegbízhatóbb gépezete lett, amely hatékony működésével elősegítette a vasúti közlekedés fejlődését.
A JGR Class 1070 gőzmozdony a Japán Vasutak egyik ikonikus darabja, híres teljesítményéről és megbízhatóságáról, mely a 20. század elején jelentős szerepet játszott az ország vasúti fejlődésében.
A Highland Railway Drummond 0-6-0 Class gőzmozdony a 19. század végén forradalmasította a teher- és személyszállítást Észak-Skócia vasútjain, megbízhatóságával és erőteljes teljesítményével emelkedve ki.
A Highland Railway Castle Class gőzmozdonyok a 20. század elején Skóciában szolgáltak, és híresek voltak erős teljesítményükről és elegáns megjelenésükről.
A GWR 3600 Class gőzmozdony az 1900-as évek elején szolgált a brit vasutaknál, kiemelkedve megbízhatóságával és hatékonyságával a GWR flottájában.
A GWR 2600 Class gőzmozdony az 1899-es bemutatásától kezdve a Nagy Nyugati Vasút legendás járműve lett, híres teljesítményéről és megbízhatóságáról.
A GS&WR Class 301 gőzmozdony a 20. század elején került forgalomba, kiemelkedve megbízhatóságával és teljesítményével az ír vasúti hálózatban.
A GER Class F48 gőzmozdony a 19. század végén lépett színre, lenyűgözve a közönséget teljesítményével és megbízhatóságával, így hamar a gőzmozdonyok jelképévé vált.