Württemberg T 3 gőzmozdony

A Württemberg T 3 gőzmozdony a 19. század végén jelent meg, és egyszerű, mégis robusztus kialakításának köszönhetően a helyi vonalak igáslova volt, amelyet generációk során számos vasúttársaság használt.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Württemberg T 3 gőzmozdony a 19. század végén jelent meg, és egyszerű, mégis robusztus kialakításának köszönhetően a helyi vonalak igáslova volt, amelyet generációk során számos vasúttársaság használt.
A WAGR K class (1891) gőzmozdony a nyugat-ausztráliai vasúthálózat egyik alapkövévé vált, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával szolgálva a korabeli közlekedést.
Az NZASM 19 Tonner 0-4-2T gőzmozdony a 19. század végén forradalmasította a dél-afrikai vasúti közlekedést, hatékony megoldást nyújtva a nehéz terepen történő szállításra.
Az 1877-ben épített NGR Class K 0-4-0ST gőzmozdony a vasúti innováció egyik fontos mérföldköve volt, amely hatékony tervezésével segítette a dél-afrikai vasútvonalak fejlődését.
A New South Wales Z23 class locomotive gőzmozdony a 19. század végén készült, és fontos szerepet játszott az ausztrál vasút történetében, segítve az ipari fejlődést és bővítve a közlekedési lehetőségeket.
A New South Wales Z11 class locomotive gőzmozdony az 1890-es évek végén került forgalomba, és jelentős szerepet játszott Ausztrália vasúti történetében, a szállítmányozás és személyszállítás területén.
A NER Class L gőzmozdony a viktoriánus Anglia vasúti fejlődése során lett ikonikus, kiemelve a gőztechnológia erejét és megbízhatóságát a személy- és teherfuvarozásban.
Az MGWR Class E gőzmozdony az 1900-as évek elején forradalmasította az írországi vasúti közlekedést, különleges kialakításával és megbízható teljesítményével a vasút történetének ikonikus szereplőjévé vált.
A Mecklenburg XIX gőzmozdony a 19. század végén készült el, és a kor vasúti mérnöki tudásának csúcsát képviselte, megbízhatóságával és innovatív technikai megoldásaival segítette a vasút fejlődését.
Az LSWR B4 class gőzmozdony a 19. század végén lépett pályára, és kiváló teljesítményével hamar népszerűvé vált a vasúttársaságok körében.