DHR A Class dízelmozdony

A DHR A Class dízelmozdony a Darjeeling Himalájai Vasútnál szolgál, és kiemelkedő szerepe van a régió festői tájain közlekedő vonatok hatékony működtetésében.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A DHR A Class dízelmozdony a Darjeeling Himalájai Vasútnál szolgál, és kiemelkedő szerepe van a régió festői tájain közlekedő vonatok hatékony működtetésében.

A Cork & Bandon 0-6-0 Beyer saddle tank gőzmozdony a 19. század ipari fejlődésének jelképe, amely Írország déli részén megbízhatóan szállította az utasokat és árut a vidéken átívelő vasútvonalakon.

A CGR 1st Class 4-4-0TT gőzmozdony a 19. század végén bukkant fel Dél-Afrikában, és innovatív kialakításával hozzájárult a korabeli vasúti technológia fejlődéséhez.

A WAGR A class gőzmozdony az 1880-as években gördült először a sínekre, meghatározva a Nyugat-Ausztrál Vasúttársaság gőzmozdonyainak fejlődését és formálva a régió vasúti történelmét.

A South Australian Railways L class dízelmozdonyokat az 1950-es években vezették be, hogy hatékonyabbá tegyék a vasúti áruszállítást, jelentős fejlesztést hozva a dízeltechnológiában Dél-Ausztráliában.

A Queensland B11 Baldwin class locomotive gőzmozdony egy ikonikus darab, mely a 19. században a vasúti közlekedés fejlődésének egyik kulcsszereplője volt.

Az NS 5300 gőzmozdony az 1910-es években lépett szolgálatba Hollandiában, és jelentős szerepet játszott a teher- és személyszállítás fejlődésében, tükrözve a korszak ipari innovációit.

Az NS 1300 gőzmozdony a holland vasúttörténet egyik ikonikus szereplője, amely a 20. század elején a megbízhatóság és az ipari szakértelem szimbólumává vált.

Az NGR Class K 0-6-0ST gőzmozdony a dél-afrikai vasúti történelem jeles képviselője, amely a 19. század végén játszott fontos szerepet az ipari fejlődésben.

Az MGWR Class H gőzmozdony különlegessége az egyedi tervezésében rejlik, amely az 1900-as évek elején gazdaságos megoldásokat kínált az ír vasutak számára.