vasúttörténet

Bristol and Exeter Railway 4-4-0ST locomotives gőzmozdony

A Bristol and Exeter Railway 4-4-0ST locomotives gőzmozdony a viktoriánus kor egyik mérnöki csodája volt, amely először 1853-ban futott ki a sínekre, jelentősen hozzájárulva a korabeli vasúti közlekedés fejlődéséhez.

South Devon Railway Tornado class gőzmozdony

A South Devon Railway Tornado class gőzmozdony a brit vasúti történelem ikonikus szimbóluma, mely lenyűgöző technikai újításaival és elegáns megjelenésével vonzza a vasútrajongókat.

Palatine Nos. 26–63 dízelmozdony

A Palatine Nos. 26–63 dízelmozdony sorozat különleges helyet foglal el a vasúttörténetben, mivel hatékonyságuk és megbízhatóságuk révén jelentős szerepet játszottak a vasúti szállítás modernizálásában.

Palatine G 1.I gőzmozdony

A Palatine G 1.I gőzmozdony a 19. század végi német vasúti innováció jeles képviselője, amely hatékony működésével és megbízhatóságával járult hozzá a vasúti közlekedés fejlődéséhez.

Bavarian B V gőzmozdony

A Bavarian B V gőzmozdony a 19. század végén jelentős technológiai előrelépést hozott, különösen a Bajor Királyi Államvasutak számára, kiemelve a korszak vasúti fejlődését.

NER 1001 Class gőzmozdony

A NER 1001 Class gőzmozdony az ipari forradalom időszakának egyik kiemelkedő technikai csodája volt, amely jelentős hatással volt a vasúti közlekedés fejlődésére.

MGWR Class 7 gőzmozdony

Az MGWR Class 7 gőzmozdony az 1870-es években készült, és legendásan megbízható teljesítményével hódította meg az ír vasutakat, nagyban hozzájárulva a vasúti közlekedés fejlődéséhez.

MGWR Class 6 gőzmozdony

Az MGWR Class 6 gőzmozdony egy ikonikus darabja volt az ír vasúti történelemnek, ötvözve a kor technológiai csodáit és a vasúti közlekedés fejlődését.