45-ton (GE) dízelmozdony

A 45-ton (GE) dízelmozdony az 1940-es években készült, és kompakt formájával ideális választás volt a kisebb ipari vasúti műveletekre, egyszerűsége miatt pedig könnyen kezelhető maradt.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A 45-ton (GE) dízelmozdony az 1940-es években készült, és kompakt formájával ideális választás volt a kisebb ipari vasúti műveletekre, egyszerűsége miatt pedig könnyen kezelhető maradt.

A Songun Red Flag-class locomotive dízelmozdony Észak-Korea vasúti történelmének kiemelkedő szereplője, ahol a helyi ipar modernizációját és a függetlenséget szimbolizálja.

Az SJ Dm3 dízelmozdony, a svéd vasúti rendszer ikonikus gépe, a világ egyik legerősebb dízel-elektromos mozdonya, amely hosszú éveken át segített a nehéz tehervonatok gyors és hatékony közlekedésében.

Az SJ Pa elektromos mozdony jelentős fejlesztés volt a svéd vasúti közlekedésben, hiszen alacsony karbantartási igénye és megbízhatósága nagyban hozzájárult a hatékonyabb vonatforgalomhoz.

Az LNWR Prince of Wales Tank Class gőzmozdony a 20. század elején vált népszerűvé, kiemelkedően megbízható teljesítményéért és sokoldalúságáért, amikor az ipari forradalom lendületet adott a vasúti közlekedés fejlődésének.

A New South Wales Z12 class locomotive gőzmozdony a 19. század végén mutatkozott be, mint az ausztrál vasúti hálózat megbízható újításának egyik ékköve. Rendkívüli tartósságával és teljesítményével hosszú évtizedeken át szolgálta a kontinens vasútvonalait.

A DWWR Ariel Class elektromos mozdony az 1900-as évek elején az ír vasúti hálózat innovációjának fontos lépcsőfoka volt, amely az elektromos vontatás terén szerzett tapasztalatokat gazdagította.

Az FS Class 103 elektromos mozdony az 1920-as évek Olaszországának ipari innovációit tükrözi, amikor a vasutak hatékonyabbá és környezetbarátabbá váltak.

A GS&WR Class 21 gőzmozdony a 19. század végén, Írországban vált ikonikus közlekedési eszközzé, lenyűgözve a közönséget teljesítményével és megbízhatóságával.