19. századi mozdonyok

Queensland B11 class locomotive gőzmozdony

A Queensland B11 class locomotive gőzmozdony a 19. századi vasúti közlekedés meghatározó szereplője volt Ausztráliában, hatékonyan kiszolgálva a régió távoli területeit.

CGR 0-4-0ST 1878 Aid gőzmozdony

A CGR 0-4-0ST 1878 Aid gőzmozdony a dél-afrikai vasutak egyik meghatározó alakja volt, amely kompakt méretével és megbízhatóságával tette magát felejthetetlenné a vasúti történelemben.

Victorian Railways H class (1877) gőzmozdony

A Victorian Railways H class (1877) gőzmozdony az ausztrál vasúti hálózat egyik úttörője volt, bemutatva, hogyan lehetett a technológiai fejlődéssel összekötni távoli városokat még a 19. század végén.

LCDR M class gőzmozdony

Az 1880-as években tervezett és az LCDR M class gőzmozdony a Londoni, Chatham és Dover vasútvonal meghatározó szereplőjévé vált, ötvözve a korabeli technikai újításokat és hatékonyságot a mindennapi vasúti közlekedésben.

L&YR 111 class gőzmozdony

Az L&YR 111 class gőzmozdony a Lancs & Yorks vasúttársaság ipari fejlődésének szimbóluma volt, különösen amikor a 19. század végén a teherszállítás hatékonyságát növelte.

South Australian Railways U class gőzmozdony

A South Australian Railways U class gőzmozdony az 1890-es években tervezett erőteljes gép volt, amely jelentős szerepet játszott az ipari szállítás fejlődésében Dél-Ausztráliában.

CGR 1st Class 2-6-0ST gőzmozdony

A CGR 1st Class 2-6-0ST gőzmozdony az 1900-as évek elején forradalmasította a dél-afrikai vasútközlekedést, különleges kialakításával és megbízhatóságával.

NZR H Class H199 Mount Cenis gőzmozdony

A XIX. század elején a NZR H Class H199 Mount Cenis gőzmozdony lenyűgöző mérnöki teljesítményként emelkedett ki, forradalmasítva a hegyi vasúti közlekedést.

Midland Railway Johnson 0-6-0 gőzmozdony

A Midland Railway Johnson 0-6-0 gőzmozdony a 19. század végén kiemelkedő szerepet játszott a brit vasutakon, hatékony kialakításával és megbízhatóságával hódítva meg a pályákat.

LSWR 318 class gőzmozdony

Az LSWR 318 class gőzmozdony az 1890-es években tűnt fel a brit vasutakon, egyszerre testesítve meg az ipari innováció és a klasszikus mérnöki munka találkozását.