GWR 157 Class (Dean) gőzmozdony

A GWR 157 Class (Dean) gőzmozdony a 19. század végén tette felejthetetlenné a brit vasutakat, kifinomult formatervezésével és megbízható teljesítményével.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GWR 157 Class (Dean) gőzmozdony a 19. század végén tette felejthetetlenné a brit vasutakat, kifinomult formatervezésével és megbízható teljesítményével.
Az LSWR 348 class gőzmozdony az 1880-as évek brit vasúti mérnöki teljesítményét képviselte, kitűnve robusztus kialakításával és megbízhatóságával a délnyugati vasútvonalakon.
Az 1880-as években tervezett és az LCDR M class gőzmozdony a Londoni, Chatham és Dover vasútvonal meghatározó szereplőjévé vált, ötvözve a korabeli technikai újításokat és hatékonyságot a mindennapi vasúti közlekedésben.
Az LB&SCR A1X Class W8 Freshwater gőzmozdony egy brit vasúti legenda, amely a 19. század végén kezdte meg szolgálatát, és napjainkra is őrzi a vasúttörténet szellemét.
Az L&YR 111 class gőzmozdony a Lancs & Yorks vasúttársaság ipari fejlődésének szimbóluma volt, különösen amikor a 19. század végén a teherszállítás hatékonyságát növelte.
Az LSWR 330 class gőzmozdony az 1880-as évek végén készült, és a brit vasúti hálózat hatékony kiszolgálását segítette elegáns formájával és megbízható teljesítményével.
Az 1874 és 1883 között épült LB&SCR D2 class gőzmozdony a viktoriánus Nagy-Britannia ipari fejlődésének szimbóluma, amely elősegítette a déli vasútvonalak hatékonyabb működését.
A L&YR Class 25 gőzmozdony az 1880-as évek vasúti fejlesztéseinek egyik ékköve volt, amely a Lancashire és Yorkshire vasútvonalakon teljesített szolgálatot, jelentősen hozzájárulva a régió ipari növekedéséhez.
A Midland Railway Johnson 0-6-0 gőzmozdony a 19. század végén kiemelkedő szerepet játszott a brit vasutakon, hatékony kialakításával és megbízhatóságával hódítva meg a pályákat.
A Midland Railway 1252 Class gőzmozdony a 19. század végén vált meghatározóvá az angol vasutaknál, kiemelkedve megbízhatóságával és teljesítményével.