CGR 0-6-0T gőzmozdony

A CGR 0-6-0T gőzmozdony a vasúttörténet egyik fontos szereplője, amely Dél-Afrika ipari fejlődéséhez jelentősen hozzájárult a 19. század végén.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A CGR 0-6-0T gőzmozdony a vasúttörténet egyik fontos szereplője, amely Dél-Afrika ipari fejlődéséhez jelentősen hozzájárult a 19. század végén.
A XIX. század elején a NZR H Class H199 Mount Cenis gőzmozdony lenyűgöző mérnöki teljesítményként emelkedett ki, forradalmasítva a hegyi vasúti közlekedést.
A Baden IV c gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott Németország vasúti közlekedésének fejlődésében, erőteljes kialakítása pedig hozzájárult hatékonyságának és megbízhatóságának növeléséhez.
A Victorian Railways F class (1874) gőzmozdony az ausztrál vasutak hőskorát idézi, fontos szerepet játszva a szállítás és az ipar fejlődésében.
A Queensland B12 class locomotive gőzmozdony a 19. század végén vált ismertté Ausztrália vasútvonalain, kiválóan képviselve a korszak technológiai fejlődését és ipari innovációit.
Az 1874-ben épített NZR J class gőzmozdony kulcsszerepet játszott Új-Zéland vasúti történetének fejlődésében, kiemelve az ipari innováció és a közösségi közlekedés összefonódását.
Az 1874-ben bemutatott NZR G class gőzmozdony úttörő szerepet játszott Új-Zéland vasúti történelmében, jelentősen hozzájárulva a nagyobb rakományok szállításának hatékonyabbá tételéhez.
Az 1873-as NZR C class gőzmozdony a korai új-zélandi vasúti fejlődés egyik meghatározó eleme volt, amely a helyi közlekedés dinamikáját forradalmasította.
Az LNWR 17in Coal Engine gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a brit vasúti áruszállításban, modern technológiájával növelve a szénellátás hatékonyságát.
A South Devon Railway Leopard class gőzmozdony a 19. századi vasúttörténet büszkesége volt, fejlett dizájnjával és teljesítményével fellendítve a régió vasúti közlekedését.