LNWR Precedent Class gőzmozdony

Az LNWR Precedent Class gőzmozdony a 19. századi brit vasúttörténet ikonikus darabja, amely elegáns kialakításával és megbízható teljesítményével tette emlékezetessé a vasúti közlekedést.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

Az LNWR Precedent Class gőzmozdony a 19. századi brit vasúttörténet ikonikus darabja, amely elegáns kialakításával és megbízható teljesítményével tette emlékezetessé a vasúti közlekedést.

A JGR Class 5100 gőzmozdony a japán vasutak büszkesége volt, mely az 1930-as években a modern technológia és a megbízhatóság ikonjaként vált legendássá.

A Victorian Railways Q class gőzmozdony a 19. század végén az ausztrál vasúthálózat egyik meghatározó tagja volt, kiemelkedő teljesítményével járult hozzá a régió ipari fejlődéséhez.

Az East London Harbour 0-4-0VB gőzmozdony a 19. század második felében az ipari szállítás megbízható szolgálatkészét képviselte, hozzájárulva a kikötői logisztika fejlődéséhez és a helyi gazdaság fellendüléséhez.

A CGR 0-4-0ST 1873 gőzmozdony a 19. század közepén vált a dél-afrikai vasúthálózat meghatározó szereplőjévé, kompakt méretével és megbízhatóságával könnyítve meg a bányavidékek közötti áruszállítást.

A Bristol and Exeter Railway 0-4-0T locomotives gőzmozdonyok a 19. század közepén játszottak jelentős szerepet az angol vasúthálózat fejlődésében, rugalmasságukkal és innovatív kialakításukkal.

A Midland Railway 780 Class gőzmozdony a 19. század végén jelent meg, és jelentős szerepet játszott Nagy-Britannia vasúti hálózatának modernizálásában, kiváló megbízhatóságának köszönhetően.

A Midland Railway 690 Class gőzmozdony a 20. század eleji vasúti közlekedés egyik ikonikus gépezete, amelyet megbízhatósága és teljesítménye emelt ki a korabeli mozdonyok közül.

A Pennsylvania Railroad class D1 gőzmozdony a 19. század végén mutatkozott be, és egy napsütötte korszak szimbólumává vált, amely elősegítette a vasúti közlekedés fejlődését az Egyesült Államokban.

A Nord 2.451-től 2.631-ig terjedő gőzmozdonyok a francia vasúti történelem kiemelkedő járművei voltak, amelyek a 19. század végén jelentős szerepet játszottak a személyszállítási kapacitás növelésében.