GCR Class 9J gőzmozdony

A GCR Class 9J gőzmozdony a 20. század elején a brit vasúti hálózat meghatározó szereplője volt, jelentősen hozzájárulva az ipari forradalom lendületéhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GCR Class 9J gőzmozdony a 20. század elején a brit vasúti hálózat meghatározó szereplője volt, jelentősen hozzájárulva az ipari forradalom lendületéhez.
A Durban Harbours Edward Innes dízelmozdony a kikötői vasúthálózat egyik meghatározó tagja, amely kiváló teljesítményével és megbízhatóságával évtizedeken át szolgálta a helyi közlekedést.
A CGR 2-6-0ST 1900 gőzmozdony egy robusztus és megbízható modell volt, amely a dél-afrikai vasutak fejlődéséhez jelentősen hozzájárult a 20. század elején.
A GNRI Class Q gőzmozdony az 1900-as évek elején vált úttörővé, mivel kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával segítette elő a vasúti közlekedés hatékonyságát Írországban.
A Russian locomotive class Kh gőzmozdony az 1910-es években vált az orosz vasutak meghatározó szereplőjévé, erőteljes teljesítményével és megbízhatóságával segítve a szállítást a forradalmi idők kihívásai közepette.
Az LD&ECR Class C gőzmozdony a 19. század végén forradalmasította a brit ipart, megbízható teljesítményével és lenyűgöző mérnöki megoldásaival.
Az NZASM 32 Tonner 0-4-2RT gőzmozdony a dél-afrikai vasúttörténet egyik meghatározó szereplője volt, robusztus felépítésével és megbízhatóságával nagyban hozzájárult a régió vasúti hálózatának fejlődéséhez.
A GNSR Class R gőzmozdony a 20. század elején Skóciában szolgált, hozzájárulva a vasúti közlekedés fejlődéséhez és a régió ipari növekedéséhez.
Az NZASM 40 Tonner 0-6-2T gőzmozdony a dél-afrikai vasutak meghatározó darabja volt a 19. század végén, hozzájárulva a régió ipari fejlődéséhez és közlekedési hálózatának bővítéséhez.
Az NZASM 19 Tonner 0-4-2T gőzmozdony a 19. század végén forradalmasította a dél-afrikai vasúti közlekedést, hatékony megoldást nyújtva a nehéz terepen történő szállításra.