CGR 1st Class 0-4-0ST 1875 gőzmozdony

A CGR 1st Class 0-4-0ST 1875 gőzmozdony a 19. század ikonikus járműve, amely jelentős szerepet játszott a dél-afrikai vasúthálózat fejlesztésében.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A CGR 1st Class 0-4-0ST 1875 gőzmozdony a 19. század ikonikus járműve, amely jelentős szerepet játszott a dél-afrikai vasúthálózat fejlesztésében.
A Table Bay Harbour 0-4-0T gőzmozdony egy ikonikus darabja volt a dél-afrikai vasút történelmének, különösen a kikötői szállításokban játszott szerepe révén.
Az 1874-ben bemutatott NZR G class gőzmozdony úttörő szerepet játszott Új-Zéland vasúti történelmében, jelentősen hozzájárulva a nagyobb rakományok szállításának hatékonyabbá tételéhez.
Az 1874-es NZR B class gőzmozdony a korabeli Új-Zéland vasúthálózata számára hozott úttörő megoldásokat, melyek hosszú távon formálták a szigetország közlekedését.
Az 1920-as években a LDE Nos. 3 to 6 dízelmozdonyok úttörő szerepet játszottak az európai vasútközlekedés modernizálásában, ötvözve a technológiai innovációt és a hatékony üzemeltetést.
A Baden I b villamos motorvonat az 1900-as évek elején újítást hozott a német vasúti közlekedésbe, elektromos meghajtásával elősegítve a hatékonyabb és környezetbarát közlekedési megoldásokat.
A GWR 806 Class gőzmozdony a 20. század elején lenyűgözte a közönséget, hiszen kiemelkedő teljesítményével és elegáns kialakításával a vasúti közlekedés új sztárja lett.
Az 1878-ban bemutatott NZR F class gőzmozdony kulcsfontosságú szerepet játszott Új-Zéland vasúttörténetében, sokoldalúságával és megbízhatóságával segítve a szigetország gazdasági fejlődését.
Az LSWR 273 class gőzmozdony az 1880-as években debütált, és az elegáns kialakításával és megbízhatóságával gyorsan népszerűvé vált a dél-angol vasutaknál.
Az LB&SCR Belgravia class gőzmozdony a 19. század második felében jelentős szerepet játszott a brit vasúti közlekedés fejlődésében, kifinomult dizájnja és teljesítménye révén.