Oldenburg G 4.2 dízelmozdony

Az Oldenburg G 4.2 dízelmozdony egy korának csúcstechnológiáját képviselő jármű volt, amely jelentős szerepet játszott az 1920-as évek német vasúti közlekedésének fejlődésében.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

Az Oldenburg G 4.2 dízelmozdony egy korának csúcstechnológiáját képviselő jármű volt, amely jelentős szerepet játszott az 1920-as évek német vasúti közlekedésének fejlődésében.

Az LB&SCR D3 class gőzmozdony a 19. század végén hozott friss lendületet a dél-angliai vasúti közlekedésbe kiváló teljesítményével és megbízhatóságával.

A CGR 5th Class 4-6-0 1891 gőzmozdony a dél-afrikai vasút jelentős darabja volt, amelyet megbízhatósága és teljesítménye miatt tiszteltek.

A L&YR Class 27 gőzmozdony a 19. század végének kiemelkedő vasúti fejlesztése volt, mely hatékony működésével és megbízhatóságával szolgálta az észak-angliai vasúthálózatot.

A GWR 1661 Class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a Great Western Railway vasúthálózat fejlesztésében, kiemelkedve robusztus konstrukciójával és megbízhatóságával.

A GWR 3501 class gőzmozdony a 19. század végén vált ikonikus szereplőjévé a brit vasutaknak, kiemelkedve megbízhatóságával és elegáns kialakításával.

A WAGR E class (1879) gőzmozdony a 19. század végén forradalmasította a nyugat-ausztráliai vasúti közlekedést, megbízható teljesítményével pedig alapot teremtett a modern mozdonyok fejlődéséhez.

Az LSWR 318 class gőzmozdony az 1890-es években tűnt fel a brit vasutakon, egyszerre testesítve meg az ipari innováció és a klasszikus mérnöki munka találkozását.

Az 1874-es NZR B class gőzmozdony a korabeli Új-Zéland vasúthálózata számára hozott úttörő megoldásokat, melyek hosszú távon formálták a szigetország közlekedését.

A Bavarian D II (old) gőzmozdony a 19. századi vasúti mérnöki munka egyik izgalmas példája, amely a bajor vasúthálózatban játszott kulcsszerepet.