FS Class 552 gőzmozdony

Az FS Class 552 gőzmozdony az olasz vasúttörténet ikonikus alakja, amely az 1900-as évek elején jelentős szerepet játszott az ország ipari fejlődésében.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

Az FS Class 552 gőzmozdony az olasz vasúttörténet ikonikus alakja, amely az 1900-as évek elején jelentős szerepet játszott az ország ipari fejlődésében.

A Bavarian D X gőzmozdony a 19. század végi technológia csodája, amely jelentősen hozzájárult Bajorország vasúti fejlődéséhez innovatív kialakításával és megbízhatóságával.

A Spokane, Portland and Seattle class L-1 gőzmozdony az amerikai vasúti történelem ikonikus szereplője, amely híres volt erőteljes teljesítményéről és megbízhatóságáról a 20. század közepén.

A Saxon VIb V gőzmozdony a 19. és 20. század fordulóján szolgált, kiemelkedő példája a vasút technikai fejlődésének, amely a német ipari hatékonyságot tükrözi.

A Saxon III K villamos motorvonat az elektromos vonatok történetében jelentős állomás, hiszen az 1920-as évek Németországában előremutató megoldásokkal járult hozzá a vasúti közlekedés fejlődéséhez.

A Palatine T 3 elektromos mozdony a 20. század elején mutatott be új technológiai megoldásokat, bővítve a vasút lehetőségeit az ipari fejlődés időszakában.

Az NZASM 10 Tonner 0-4-0T gőzmozdony a 19. század végén vált ismertté, amikor a dél-afrikai vasutak terjeszkedését segítette hatékony teljesítményével és kompakt kialakításával.

Az NS 1600 gőzmozdony az 1900-as évek elején forradalmasította a holland vasúti közlekedést, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával a korszak egyik legjelentősebb vasúti járművévé vált.

Az 1870-es évektől szolgálatban lévő MGWR Class 7–12 gőzmozdonyok a Midland Great Western Railway flottájának megbízható tagjai voltak, hozzájárulva az ír vasúti közlekedés fejlődéséhez.

A L&YR Class 5 gőzmozdony, az 1890-es évek egyik ikonikus járműve, a Lancashire és Yorkshire Vasút életében jelentős szerepet játszott a teher- és személyszállítás területén.