South Australian Railways V class gőzmozdony

A South Australian Railways V class gőzmozdonyok az 1880-as évek ipari innovációját testesítették meg, amikor különleges kialakításukkal hozzájárultak a régió vasúti fejlődéséhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A South Australian Railways V class gőzmozdonyok az 1880-as évek ipari innovációját testesítették meg, amikor különleges kialakításukkal hozzájárultak a régió vasúti fejlődéséhez.

A L&YR Class 25 gőzmozdony az 1880-as évek vasúti fejlesztéseinek egyik ékköve volt, amely a Lancashire és Yorkshire vasútvonalakon teljesített szolgálatot, jelentősen hozzájárulva a régió ipari növekedéséhez.

A Table Bay Harbour 0-4-0T gőzmozdony egy ikonikus darabja volt a dél-afrikai vasút történelmének, különösen a kikötői szállításokban játszott szerepe révén.

A Belgian State Railways Type 20 gőzmozdony az 1870-as években jelentős előrelépést hozott a belga vasúti közlekedés modernizálásában, a megbízhatóságával és hatékonyságával forradalmasítva az áruszállítást.

A GWR 1016 Class gőzmozdony a 20. század elején forradalmasította a brit vasúti közlekedést, híres volt megbízhatóságáról és teljesítményéről a Great Western Railway vonalain.

A Südbahn Class 23 (old) gőzmozdony a 19. századi vasúti közlekedés egyik ikonikus szereplője volt, amely sokat tett a korszak technológiai fejlődéséért és közlekedési hálózatainak kibővítéséért.

A G&SWR 2 Class gőzmozdony a skót vasutak történetében jelentős szerepet játszott, hiszen megbízható teljesítményével és innovatív kialakításával hozzájárult a 19. századi vasúti fejlődéshez.

A GWR Waverley Class gőzmozdony a 19. század végén készült, a híres Great Western Railway számára, és kapacitásával megkönnyítette az utas- és teherszállítást az Egyesült Királyságban.

A Palatine Nos. 1–8, 21 gőzmozdonyok az 1800-as évek végi vasúti technológia jellegzetes példái voltak, amelyek hatékony kialakításukkal hozzájárultak a vasúti közlekedés fejlődéséhez.