történelmi mozdony

NER 398 Class gőzmozdony

A NER 398 Class gőzmozdony az ipari forradalom egyik meghatározó járműveként szolgált, kiemelkedő teljesítményével és innovatív dizájnjával a vasúti közlekedés fejlődésének kulcsfontosságú szereplője lett.

G&SWR 187 Class gőzmozdony

A G&SWR 187 Class gőzmozdony a 19. század végén a skót vasúttársaságok egyik büszkesége volt, jelentős szerepet játszva a teherszállítás hatékonyságának növelésében.

Alsace-Lorraine B 1 gőzmozdony

Az Alsace-Lorraine B 1 gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a vasúti közlekedés fejlődésében, hozzájárulva a régió ipari növekedéséhez és összeköttetéseinek javításához.

Bavarian B VII gőzmozdony

A Bavarian B VII gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a német vasúti közlekedés fejlődésében, hatékony tervezésével és megbízható teljesítményével.

Stockton Terminal and Eastern No. 1 gőzmozdony

A Stockton Terminal and Eastern No. 1 gőzmozdony egy ikonikus vasúti relikvia, amely az ipari forradalom szellemét idézi meg Kaliforniában, bemutatva a korabeli technológiai innováció vezető szerepét.

Mecklenburg G 2 gőzmozdony

A Mecklenburg G 2 gőzmozdony, egy klasszikus 19. századi erőgép, a Német Birodalom vasútvonalainak meghatározó szereplője volt, híres megbízhatóságáról és hatékonyságáról.

Cape Town Railway & Dock 0-4-2 gőzmozdony

A Cape Town Railway & Dock 0-4-2 gőzmozdony az 1800-as évek közepén jelentős szerepet játszott a dél-afrikai vasúti közlekedés fejlődésében, lenyűgözve a korszak utazóit sebességével és hatékonyságával.

Cape Town Railway & Dock 0-4-0T gőzmozdony

A Cape Town Railway & Dock 0-4-0T gőzmozdony az 1870-es években jelentős szerepet játszott Dél-Afrika ipari forradalmában, megbízható teljesítményével és kompakt kialakításával a kikötői munkák támogatásában.

Palatine G 1.I gőzmozdony

A Palatine G 1.I gőzmozdony a 19. század végi német vasúti innováció jeles képviselője, amely hatékony működésével és megbízhatóságával járult hozzá a vasúti közlekedés fejlődéséhez.